Ona Online

Nemáte už fantazii na to stále vymýšlet nové snídaně? Inspirujte se v našem magazínu a naservírujte si ty nejsladší a nejstylovější pokrmy!

Snídaně je základ celého dne. Platí to stále a my musíme jen souhlasit! Neumíme si představit ani jediné ráno bez pořádné snídaně. Není nad to se po ránu pořádně nastartovat a pak být přes den nabitý pozitivní energií.

U milovníků slaných snídaní s dnešním článkem asi moc nepochodíme, za to ale potěšíme milovníky sladkých pokrmů! Připravili jsme si pro vás 3 tipy na ty nejrychlejší, nejzdravější a zároveň nejsladší snídaně. Věříme, že si zamilujete všechny 🙂

Banánové lívance pro celou rodinu

S banánovými lívanci je to jednodušší, než si myslíte! Připravte si jeden banán, dvě vajíčka, med a podle potřeby olej. Snídaně králů se může podávat co by dup.

Postup:

Banán si nejdříve nakrájíme na menší kolečka. V misce k němu přidáme rozklepnutá vajíčka a směs dobře promixujeme. Přidáme dle chuti med, ale pozor na to! Banán je už sladký sám o sobě.

Těsto rozlijeme na pánev a smažíme. Kdo je zvyklý přidávat olej, smaží lívance dle zvyku. Hotové lívance poznáte podle zlatavé barvy. Podávat můžeme s marmeládou, jogurtem, ovocem nebo javorovým sirupem.

snídaně
Snídaně snů. Zdravé lívance si vychutná celá rodina!

Jogurt s müsli pro lenochy

Klasika, kterou asi známe všichni. Ne každý má však fantazii na to, aby si vytvořil vyváženou chuť pro chuťové pohárky. Jogurt volíme zásadně bílý a ideálně bio, který si volně dozrává ve skleničce. Chuť je neporovnatelná, nebudete litovat!

Müsli chutnají nejlépe pražené, ty však nejsou tolik zdravé a často obsahují dost zbytečných cukrů. Snažte se proto chuť dohnat na ovoci – borůvky, jahody, banány a volte müsli tepelně neupravené, které jsou pro vaše střeva mnohem přínosnější. Sladkou chuť dožeňte raději medem nebo stévií. Nezapomeňte ani na oříšky! Hrst oříšků je ideální porce a splníte si tak denní nutný příjem látek, které se v oříšcích nachází.

snídaně
Snídaně pro lenochy aneb jogurt s müsli a oříšky pro mlsné jazýčky.

Chia kaše pro blaho žaludku!

V našem magazínu se už před nějakou dobou objevil recept na chia pudink, který vážně zbožňujeme. Je velice lehký, zasytí a i ten často děláme na snídaně. Chia semínka se však dají kombinovat různě, nemusíte zůstávat jen u pudinku. Dnes jsme si pro vás připravili recept pro lahodnou chia kaši, která je plná vitamínů a minerálů.

Budeme potřebovat:

  • 250 ml mléka (oříškového, kokosové, dle vaší chuti)
  • 100 ml vody
  • vanilkový lusk
  • něco na oslazení (med, stévii, apod…)
  • 9 lžic chia semínek
  • jahody na ozdobení

Postup:

Nejdříve si smíchejte vodu s mlékem a pomalu přiveďte k varu. Přidejte vnitřek vanilkového lusku a dobře promíchejte. Až se bude směs vařit, přidejte chia semínka a teplotu plotny trochu stáhněte na nižší. Míchejte zhruba 10 minut, dokud se nevytvoří kašovitá směs.

Na závěr oslaďte, ještě chvilku povařte a snídaně je na stole! Kaši servírujte a navrch přidejte nakrájené jahody. Ozdobte dle vašich preferencí.

snídaně
Chia kaše je velice chutná a zasytí!